Odprti smo • PON-ČET 9-18h • PET 9-17h 📲 040 666 296 ✉️ info@idoktor.si

Servis po pošti

📦 Pošljite svojo napravo po pošti

Ste predaleč od nas ali nimate časa, da se osebno oglasite? Ni problema! Pošljite svojo iNapravo po pošti – večino popravil opravimo še isti dan in vam jo hitro pošljemo nazaj.


✅ Kratek povzetek (TL;DR):

  • 📲 Naredite backup naprave
  • 📄 Priložite kontaktne podatke, opis težave in passcode (če ga imamo lahko uporabimo za testiranje)
  • 📦 Dobro zapakirajte napravo
  • 📬 Pošljite na naslov iDoktorja (spodaj)
  • 💳 Plačilo po predračunu ali po povzetju

1️⃣ Pred pošiljanjem naprave

Priporočamo, da naredite backup podatkov, saj jih pri servisu ne moremo zagotoviti.

👉 Kako naredim iPhone backup?

2️⃣ Kaj priložiti v pošiljko

  • 📱 Napravo z vsemi deli (npr. odlepljeni zaslon priložite zraven)
  • 📞 Vaše ime, kontaktna telefonska številka, e-mail in naslov za vračilo
  • 🔐 Passcode (če je mogoče) – samo za namene testiranja naprave
  • 📝 Kratek opis težave oz. kaj želite, da naredimo (npr. “Menjava zaslona iPhone 11 – razbit”)

SIM kartice in ovitka ni potrebno pošiljati.

3️⃣ Kako zapakirati napravo

Dobro zaščitite napravo:

  • Zavite jo v mehurčkasto folijo
  • Vstavite v originalno škatlo ali podobno zaščitno embalažo
  • Celotno pošiljko zapakirajte v oblazinjeno kuverto ali majhno škatlo, da se nič ne premika

4️⃣ Kam poslati

PE iDoktor
Črt Kocjančič s.p.
Cesta v Mestni log 55 / E40
1123 Ljubljana

5️⃣ Možnosti plačila

  • 💳 Po predračunu: Po oddaji naročila prejmete predračun na e-mail, ki ga poravnate z nakazilom.
  • 💶 Po povzetju: Plačate dostavljalcu ob prejemu popravljenega izdelka.

Dostavo opravlja Pošta Slovenije. Če vas ob dostavi ni doma, boste prejeli obvestilo za prevzem na vaši pošti.


Če imate kakršnakoli vprašanja, nas kontaktirajte na 040 666 296 ali pišite na info@idoktor.si.

Hvala, ker zaupate iDoktorju! 💙


Privacy Preference Center