Servis po pošti

Pošiljanje naprave po pošti je zelo priročno za vse, ki ste zelo oddaljeni od našega servisa ali pa se nimate časa oglasiti. Pošljite vašo iNapravo po pošti, večino popravil opravimo še isti dan in pošljemo nazaj!

 

  1. Kaj narediti preden pošljete iNapravo?

Priporočamo, da naredite backup (kopijo) vaših podatkov. Backup (kopijo) naredite tako, da priklopite vašo iNapravo v računalnik, odprete iTunes levi klik na iPhone, iPod, iPad in kliknete “BACK UP” (bodite pozorni da imate na desni strani označeno “This Computer” Težko da se kaj zgodi, ampak vseeno ne želimo biti odgovorni za izgubo podatkov!

 

  1. Kaj potrebujemo?

Vašo napravo z vsemi deli, kosi.

Kontaktno tel. številko, email in naslov, kamor želite, da vam vrnemo pošiljko

Passcodo, če je vaša naprava zaklenjena (potrebujemo za namen testiranja naprave),

Napišite tudi kaj želite, da naredimo na vaši napravi. (npr. Želim spremeniti moj iPhone v zlato barvo)

Ni potrebno pošiljati SIM kartice in ovitkov.

 

  1. Kako zapakirati?

Vašo napravo dobro zapakirajte. Predlagamo, da jo zavijete v vrečko z mehurčki in vstavite v original škatlo ali škatlo podobne velikosti. Vse skupaj vstavite v oblazinjeno kuverto ali v manjšo škatlo, katero napolnite z zmečkanim papirjem, tako, da se produkt ne premika.

 

  1. Napravo pošljite na:

PE iDoktor

Črt Kocjančič s.p.

Cesta v Mestni log 55 / E40

1123 Ljubljana

 

  1. Kako plačati popravilo?
  • Z nakazilom na račun Črt Kocjančič s.p. (plačilo po predračunu). Po oddanem naročilu boste prejeli predračun na vaš e-poštni naslov, na podlagi katerega izvedete plačilo.
  • Z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju) v tem primeru kupnino poravnate dostavnemu podjetju.. Pošiljko (za izdelke iz zaloge) boste prejeli najkasneje v treh (3) delovnih dneh od prejema plačila. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Dostavo blaga opravi za nas dostavno podjetje, stroške dostave plača kupec. Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri banki ali pošti, preko katere izvajate plačilo. Dostava velja za področje Slovenije. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti (info@idoktor.si).

 

Dostavo za iDoktor opravlja Pošta Slovenije. Uporabnik/Kupec plača kupnino poštarju ob prevzemu pošiljke (v primeru izbranega plačila Po povzetju). V kolikor uporabnika/kupca ni doma, pusti poštar v nabiralniku obvestilo o prejeti pošiljki. Uporabnik/kupec z obvestilom dvigne pošiljko na svoji pošti.