Apple v 2019 prodal skoraj polovico od vseh prodanih pametnih ur

 

Na podlagi najnovejših raziskav podjetja Strategy Analytics je Apple v letu 2019 prodal več pametnih ur kot celotna švicarska urarska industrija skupaj.

 

Konkretno v številkah to pomeni, da je Apple prodal 31 milijonov ur, medtem, ko so vse švicarske znamke ur skupaj prodale 21 milijonov kosov. Za Apple to pomeni približno 35-odstotno rast prodaje v primerjavi z letom 2018 in kar 48-odstotni tržni delež vseh prodanih pametnih ur. K temu so močno pripomogli privlačno oblikovanje, napredna tehnologija z uporabnimi aplikacijami in nenazadnje preprosta uporaba.

Nasprotno je tradicionalnim izdelovalcem švicarskih ur prodaja v primerjavi z letom 2018 padla za 13 odstotkov, kar pomeni, da znamke kot so Swatch, Tissot, TAG Heuer in druge izgubljajo bitko s pametnimi urami. Dobro znane svetovne znamke kot so Nokia, BlackBerry, Kodak in druge so podobne bitke že izgubile, vse pa je porazil razvoj pametnega telefona, ki ga je začel prav Apple. Brez dvoma ima lahko enake posledice tudi razvoj pametnih ur.

Analogne ure ostajajo priljubljene med starejšim prebivalstvom, mladi pa vse bolj posegajo po digitalnih/pametnih urah, ki so tudi cenovno dostopnejše. Apple preko svoje zelo učinkovite prodajne mreže ponuja boljši izdelek, ki hkrati narekuje trend, zato bodo morale švicarske znamke narediti velik korak naprej, časa za to pa je vedno manj.

V iDoktor spletni trgovini imamo tudi dodatke za iWatch ure, preverite TUKAJ!