040 666 296 | info@idoktor.si

Zmrzovanje/štekanje iPhone-a

Kategorija: NASVETI Deli:  




Zadnje čase nas v iDoktorju vedno pogosteje obiščejo stranke, katerim naprave zmrzujejo, štekajo, lahko tudi obstanejo na Apple logu in se jih ne da aktivirati. Razlogov za to je lahko več, med najpogostejšimi pa sta krivca operacijski sistem in prepoln pomnilnik naprave.

Če je težava v operacijskem sistemu, sta možnosti dve. Prva je preprosta, živiš s telefonom, ki deluje le pogojno in čakaš na update. Druga možnost je, da se napravo izbriše in na novo naloži operacijski sistem- iOS. Najbolje je, da se napravo postavi popolnoma na novo in se ne nalaga starega back up-a. Vendar, žal, tudi v tem primeru ni zagotovila, da bo to pomagalo, saj je lahko z na novo naloženim iOS-om težava še vedno prisotna. Na žalost je tako, da se lahko iOS na različnih napravah, lahko istega tipa, popolnoma različno odziva. Sama naprava lahko tudi brez opozorila obstane na Apple logu. V tem primeru ni druge rešitve kot restore naprave, v takem primeru se izgubijo vsi podatki na napravi, da, tudi slike in kontakti. Zato vam še enkrat polagamo na srce, redno delajte back up-e.




Jutri si preberi še glede zmrzovanja zaradi polnega pomnilnika.

 

iDoktor