040 666 296 | info@idoktor.si

Kaj storiti v primeru vodne poškodbe

Kategorija: NASVETI, OSTALO Deli:  




Poletje se je začelo, vročina postaja neznosna in normalno je, da iščemo ohladitev ob vodi, pa naj bo bazen, reka ali jezero, še najbolj pa paše morje. In ker danes tudi na WC ne gremo brez povezave v svet, je za našo napravo nevarna tudi ta majhna lužica.

 

Torej kaj storiti, če se naprava zmoči, polije, poškropi ali pade v vodo? Urbana legenda pravi, da je potrebno napravo potopiti v riž, da potegne vodo ven. A ta riž, pobere vso vodo, ki priteče iz naprave, problematična pa je tista, ki ostane v napravi, pod zaščitnimi pokrovi matične plošče, kjer se naredijo oksidacije, korozije in nabere rjavina.

 

Najboljši napotek je, takoj napravo prinesite v servis, da odklopimo baterijo. Priklopljena baterija pomeni, da električni tok še naprej teče po napravi, izbira seveda najmanjšo upornost in tako uničuje vse pred sabo. Naprave nikakor ne polnite in jo tudi v primeru, da še deluje ugasnite ter prinesite na pregled. Naprava z vodno poškodbo, ki ni bila sanirana, lahko delujeje še nekaj časa, vendar se prej ali slej pokaže napaka, lahko ima slabši signal, nedelujoč WiFi, bluetooth, ne deluje senzor prstnega odtisa ali pa cel home gumb in podobno.

Pri nas v iDoktorju takšno napravo takoj odpremo in odklopimo baterijo, jo pregledamo, naredimo sanacijo oksidacij na matični plošči in konektorjih. Napravo presušimo in naredimo diagnostiko, preverimo delovanje komponent in nenazadnje naredimo oceno smiselnosti popravila, da se po tem vi lažje odločite ali napravo dejansko popravljati ali ne. Vem, da vas zanima v kolikšni meri smo pri tem posegu uspešni, lahko vam le rečemo, da je 50:50 odstotkov možnosti, da naprava preživi, več pa vam seveda lahko povemo po opravljeni diagnostiki, ki po navadi traja le nekaj ur. 

iDoktor